pondělí 16. listopadu 2009

Pěkný konec aneb manažerská tečka

Zhruba šest let jsem jezdila na tzv. tábory s klukama. V týmu se za tu dobu vystřídalo pár lidí, ale tři jsme byli stále nemění. Letos jsem usoudila, že je na čase, abych i já uvolnila své místo jiným. Byl to pěkný čas, který měl smysl, který mě bavil, který mi něco dal a snad dal i ostatním. Nechci teď udělat tlustou čáru a skončit. Chci stále podporovat a navštěvovat, ale už to nemůžu dělat naplno...

A jaká byla tečka? Veselá :) Nebo tak ji alespoň vnímám já. Stala se jí potáborová víkendovka v Horních Věstonicích společně s 12-ti klukama. Jo, užila jsem si to! Procházka na Dívčí hrady, pěkné hry hrané s nadšením, příjemně strávené večery s vedením a staršíma klukama a nečekaná a velice milá procházka s polovinou kluků po vinicích. Navíc přišlo uvědomění, že některé kluky si pamatuju jako opravdu malé a teď z nich jsou už velcí chlapi, se kterými se dají vést hovory opravdu na úrovni!

V srdci mi navždy zůstanou...


Žádné komentáře: