neděle 20. prosince 2009

Po osmi letech

A tak se stalo, že po více než osmi letech byl svolán větší sraz ze základky... (Co jsem se dozvěděla, tak především díky facebooku, ale naštěstí se takové zprávy šíří i mimo sociální sítě.) To jsem si nemohla nechat ujít! Taková jedinečná příležitost!

Sešlo se nás neuvěřitelných 24 plus naše třídní. Pro mě osobně ohromující počet! Takovou účast jsem opravdu nečekala! Mile mě potěšilo, že kromě Karla (fakt se jmenuje Karel!) jsem všechny bez problémů poznala a nebyl problém navázat jakýkoliv kontakt. Drtivá většina lidí studuje, což si myslím, že v současné době je pěkný úspěch! A vůbec celé setkání bylo provázelo velice příjemnou atmosférou.

Zaujalo mě pár "osudů" mých spolužáků či jak to nazvat. Zvláštní, co člověk v mých letech může mít za sebou...
Bety bydlí v Barceloně s přítelem, se kterým má dvouleté dítě a u toho dálkově studuje VUT v Brně.
Jana má čtyřletýho kluka, je rozvedená a její bývalý muž je v současné době v Afghánistánu. Do toho od minulého týdne nezaměstnaná... Ale dělá si dálkově druhou maturitu!
Lukáš, který studuje práva, si přivydělává řízením kamiónů.
Zmiňovaný Karel se chystá na čtvery státnice a následně na doktorát. Jinak je velkým chovatelem terarijních zvířat (běžně mu doma chameleoni vrhnou 50 mladých...).
Hodně mě zaujal Jenda - náš třídní "filozof" a pisálek. V Praze studuje češtinu a latinu, kterou i individuálně učí a vede studentskou radu. Hlavně mě ale překvapilo, že na rok byl v Itálii ve škole, kam se sjíždí lidé z celého světa a kde se mluví pouze latinsky!

A já studuju, vedu oddíl a trošililinku ještě spolupracuju u salesiánů. Myslím, že jsem zaujala jenom Jendu...

Snad ty lidi zase uvidím, abych se dozvěděla, jak žijí a bude to dřív než za osm let! Bylo by to fajn.

Žádné komentáře: