pondělí 18. ledna 2010

Asociace z citátu

Trošku jsem si dělala pořádek v mailech a u toho narazila na jeden citát.

Nezávislost tkví v osamocenosti.
J. J. Rousseau

Co se mi u toho vybavilo?
Před časem mi chtěl kamarád pomoci s kabátem, ale já nepotřebovala. Prostě jsem si poradila, jak jsem zvyklá. Okomentoval to slovy: "Já zapomněl, že Ty jsi emancipovaná skautská vůdkyně..."
Snad jsem. Jednoznačně se snažím být samostatná a alespoň trochu nezávislá. Že by to plynulo z osamocenosti? Kdo ví... Ale je pravda, že v současné době je pro mě daleko jednodušší si s některými věcmi poradit sama, protože kdybych měla na někoho čekat, tak bych se taky nemusela dočkat.

Mé asociace ovšem pokračovaly ještě dál. Od kabátu k dárku. Zvláštní, jak se někteří lidé dokáží úplně trefit a udělat obrovskou radost!
Kdo se dokáže trefit? Jasně, že blízcí přátelé! Ještě že vás mám! :) Díky za radost, kterou mi dáváte!

Žádné komentáře: