neděle 10. ledna 2010

Nevím, co dřív (číst)

Zase se mi to nějak skládá a kvůli škole trošku nemám čas... Prostě se mi vrší čtivo nejenom na nočním stolku.
  • nedočtená půlka Skautingu
  • půlka Lidé a Země - prosinec
  • Lidé a Země - leden
  • rozečtené Probouzení od Orka
  • rok ležící Místo na němž stojíš je posvátná země - taky Orko
  • rok ležící Bdělost od Mella
  • k Vánocům jsem dostala jednoho Fulghuma - Opravdová láska
  • a dneska jsem si ještě pořídila Dopisy z cest od Kolbaby
Plus další, na které mám prostě chuť...

Ale didaktika matematiky a diplomka by měly mít přednost. Marnost!

3 komentáře:

Ježo řekl(a)...

A ještě si přečti Cílka: Krajiny vnitřní a vnější. Myslím, že by se ti to mohlo líbit.

Kamila řekl(a)...

Máš pocit, že toho mám málo? Navíc to nějak moc zavání naukou o krajině! Brrr!

Ježo řekl(a)...

Ach ty předsudky... ;) Ale je píše se tam o areálu jablkového štrůdlu, o tom, proč lezeme na rozhledny, o Božích mukách a vůbec spoustě zajímavých věcí...