sobota 27. února 2010

Movie Maker

Jak jistě všichni víte, tak o pololetkách jsme natáčely s holkama film. Ivuška šikovně stříhala a skládala v Movie Makeru až z toho vzniklo opravdu krásné dílko! Neměla jsem příležitost koukat ji pod ruku, ale nevypadalo to tak složitě.
Teď, skoro o dva měsíce později, mi začínají chodit fotopříběhy - jeden z úkolů na Mediální školu. Fotky poslali zatím dva lidi (a první byla naše Káťa :)) a oba jako "filmek".
Tak jsem si řekla: "Tak to teda ne! Oni ho umí udělat a já ne? Tak to by teda nešlo!" Sedla jsem si za Tkaničku, otevřela Movie Maker a začala svůj oblíbený styl "pokus - omyl". A víte co? Ono to jde! :) Už vím jak na to! Po pár minutách vím, jak udělat v Movie Makeru prezentaci z fotek s pěknýma přechodama, hudbou a občas i nějakým tím textem. (Skutečné pohyblivé obrázky někdy příště - toto mi zatím stačí.)
Musím se pochválit, když to za mě nikdo neudělá - jo, jsem dobrá :)

1 komentář:

Iveta Zieglová řekl(a)...

Jsi šikula, já jsem ti říkala že je to brnkačka :)