pátek 5. února 2010

Nejenom o Vraždě šuhajkou

Týden jsem nic nenapsala, ale přesto by bylo co (tedy myslím :)).

Jak jste mnozí asi postřehli (nejenom díky fotkám), tak jsme s oddílem vyrazily na pololetky do Chrudimi. Musím se podělit o jednu věc - je to fakt hafisko krásný město! Vřele doporučuji! Už s holkama z vedení plánujeme, že se vrátíme!
Ale především jsme všechny společnými silami natočily oddílový filmek! Vznikla detektivka s názvem VRAŽDA ŠUHAJKOU. Film má necelou půl hodinu plus máme sedmiminutový "film o filmu". Jaké bylo natáčení? Především velká sranda :) Se zájemci se o naše dílko rády podělíme (teda alespoň si myslím :)).
Celkově ale pololetky taky provázel jeden hec za druhým, geocaching, který si myslím, že chytl děti i vedení, ale především nesmrtelné Frapko :) Abych se přiznala, tak si už nedokážu představit výpravu bez něj - asi až nám dojde jahoda, tak pořídím banán ;)

Ehem, skoro po třech týdnech nám byl "oficiálně" oznámen přírůstek (nějak mě láká napsat do oddílu ;)). V tomto směru mě tak nějak potěšilo Ovoce - mají (nejenom) na mimčo velice obdobný názor jako já. Třeba že by nebylo vhodné s ním jet normálně na tábor a tak. Jde vidět, že jsou z nich už velké holky! A to nejenom díky tomuto tématu.

Další poznatek z uplynulého týdne? S některými lidmi je to prostě marnost! Jdou přes mrtvoly, pálí mosty, jsou netolerantní... A to všechno úplně zbytečně! Nebýt jiných lidí, tak jim asi vrazím! (To vám asi nic neřeklo, ale mně se ulevilo :)).

Jinak mám strašnou chuť přečíst si asi tak 20 knížek, měla bych psát diplomku, chystat první táborovou radu a především už konečně dát dohromady pozvánku na 20. narozeniny Zlatého kvítku! Grrr! Tak si raději jedu na víkend pryč :)

Žádné komentáře: