sobota 20. března 2010

Bratři v sokolovně

Tak jsme s Ferdou skoro po roce opět vyrazily na koncert bratrů Ebenů. Poprvé hráli v hale na Kounicove. A jak Marek v úvodu pěkně podotkl: "Kdo jiný by měl hrát v sokolovně než bratři..."
Byl to opět úžasný koncert! Já mám jejich humor a nápady prostě ráda! Všechno je to totiž neskutečně milé a inteligentní. Ale hlavně to jsou samí skvělí muzikanti. Tentokrát jsem si hlavně vychutnávala Pavla Skálu - ten na tu kytaru válí naprosto neskutečně! A pochopitelně taky David a jeho klarinet a... No prostě všechny :)
To, že je to kapela opravdu inteligentních lidí vím už dlouho, ale dneska jsem se dozvěděla další věci, které mě celkem odzbrojily! Kryštof (nejstarší z bratrů) je matematik, to je věc poměrně známá. Ale je to takové eso, že je RNDr. a normálně pracuje na Akademii věd ČR. David (nejmladší) je dokonce docentem (historie hudby nebo něčeho takového)! Plus teda založil a je uměleckým vedoucím Scholy Gregoriany Pragensis... (Dneska jsem si něco od nich našla a fakt to krutě válí!) Oba jsou prostě neskutečný "bedny" a ještě jim to neskutečně hraje! Klobouk dolů!
Kde jinde takové složení potkáte? (A to je v kapele dalších pět lidí, kteří na tom jsou v podstatě obdobně.)

Ebenovská písnička, na které ujíždím stále víc a víc...

Pojď dál, s náma se nenudíš, pojď dál, ráno se probudíš,
a vedle sebe máš o šišku víc,
pojď dál, pod sebou pevnou zem, pojď dál, a Číro s Melounem
a Meky, Miky, Vrt, a dál už nic, dál nic.
Bratři Ebenové: Já na tom dělám - Trampská

Plus mají skvělou představovací písničku na konec koncertu :)

Žádné komentáře: