neděle 14. března 2010

Budkovice

(Mám skluz asi týden, ale přesto chci zachovat časovou kontinuitu.)

Minulou sobotu jsem vyrazila do Budkovic. V podstatě jsem tam vždycky byla v létě. A řeknu vám, že to byl nezvyklý pohled. Už jenom cesta z Moravského Krumlova údolím Rokytné byla zajímavá. Najednou jsem viděla svahy a skály, které jsou jindy ukryté za zelenými stromy. Ale hlavně jsem konečně po letech viděla pořádně vodopádit vodopád u obce Rokytná! Byl úplně mega! Jsem se nestačila divit! :) Hladina řeky lehce zvýšená, nezvykle viditelná chata a louka totálně rozrytá od divočáků. Pro mě opravdu netradiční! Jsem ráda, že jsem tam byla.

Hlavně se ale zase o něco víc těším na léto a na stavěčku v Budkovicích! Ten "zážitek", kdy člověk přijede na prázdnou louku a za dva dny tam vyroste celý svět! Všechno, co potřebujete. Fakt to tam mám ráda! Jejda už aby byl přelom června a července! :)

Žádné komentáře: