neděle 21. března 2010

Krabička na pokladíky

V týdnu jsem hledala medailonku, co jsem si dovezla z Colle Don Bosco (už začíná vypadat celkem použitě). Teda nehledala - přesně jsem věděla, kde je - v mojí krabičce na pokladíky!
Obyčejná plechová krabička, ve které mám spoustu věcí. Pro jiný lidi to jsou obyčejné tretky, které by s klidným svědomím vyhodili. Ale pro mě to jsou opravdové poklady!
  • píšťalka z vánočního přání, která objíždí tábory
  • korálková roseta z Budkovic
  • korálky od jedné světlušky z tábora
  • 4 oříšky pro Kamíka
  • turbánek z březové kůry z Ursu
  • malovaný dřevěný knoflík z Oikosu
  • semínko
  • snubní prstýnek z Holubinek
  • upomínky z táborů (ozubené kolečko, meč, prstýnek)
  • odznáčky (Don Bosco, Taizé, lilie, oddílový)
  • dřevěné prasátko od Bošti :)
Plus je v krabičce ještě jeden velký ořech, který jsem dostala zhruba před rokem. Mám ho otevřít až budu smutná a nebude mi do zpěvu (chápete, ne?). Zatím je stále v celku. Když jsem v krizi a mohla bych ho otevřít, tak mě napadne, že přece může být ještě hůř, že ho ještě otevírat nebudu... Třeba je v něm opravdu jen ořech, třeba je v něm něco jiného. Pro mě je ale kouzelný! A je jedno, co je uvnitř. Je kouzelný silou, kterou ve mně dokáže vyvolat. Milý příteli v dáli, díky Ti za něj!

Zajímalo by mě, jestli i jiní lidé mají svoje krabičky s pokladíky nebo jestli jenom já jsem ulítlá... Jak jste na tom vy? :)

Žádné komentáře: