neděle 4. dubna 2010

Mnoho dojmů

Tak je za námi další středisková výprava. A já jsem opravdu ráda, že jsem se jí mohla zúčastnit! Byla pro mě trošku jiná... Míň jsem se zapojovala do programu - když to šlo, tak jsem psala diplomku a hodně času trávila v kuchyni. Proč ale byla tahle výprava výjimečná? Fakt jsem si ji s většinou staršího vedení maximálně užila! Myslím, že jsme se dokonale vyblbli :)
Bylo toho moc a řadit to prostě nejde:
  • KaFeBar :)
  • mnoho lidí po mnoho letech dokáže pozitivně překvapit
  • v Hrušce v Domašově mají prostě dokonalé kremrole
  • Jarka z mravnostního :)
  • vedoucí ve středisku se dělí na mladší, starší a Ferdu (ale i ta je naša :))
  • internet na skautské výpravě je fakt zvrhlost
  • Frapko je opravdový hit - chce ho ochutnat skutečně každý!!!
  • Někteří jsou rozumní pořád, ale dokáží vypnout a blbnout. Jiní dokážou zapnout a být rozumní... (tak nějak to Medvěd říkal)
  • z Amazonek asi jednou vyrostu
  • na sraz přijet na kole - zamknout kolo u stromu a na čtyři dny odjet mimo město - domů opět odjet na čtyři dny odloženém kole (pohoda :))
  • pletení pomlázky s dobrým konzultantem je fakt super
  • "Hvězdo, ty jíš!" Vážný Hvězda schovávající talíř polívky: "Ne!"
  • někdo sbírá známky a někdo kola od popelnic
  • když se zadaří, tak i na střediskové výpravě se může jít spát až po třetí hodině ranní
  • Baruli má fakt sloní paměť - pamatuje si od 1. třídy s kým a kde seděla v lavici - do detailu
  • Už jste někdy přemýšleli nad tím jakou dostane přezdívku váš potomek? Třeba vaše třetí dcera může být NanoC (čteme: nanosí). To je pak super oslovování: "NanoC nanosí dříví." :)
  • během čtyř dnů můžete zažít všechny druhy počasí: mlha, sluníčko a teplo, chumelení, déšť (nezažili jsme jen kroupy, ale to je taky forma srážek)
  • tajemství nesmrtelných čepic tkví v tričkách
  • v kuchyni je prostě fakt vtipno a zázračně se tam objevují umyté hrnce
  • na závěr: máme prostě úžasnou vůdkyni střediska :) s ní se člověk pobaví i zasměje
Prostě dojmů je spousta a já je asi všechny nedokážu popsat. Klidně mě doplňte!
Tedy alespoň ještě jednou velký virtuální dík všem, kdo se na tom podíleli...

Žádné komentáře: