sobota 10. dubna 2010

Vliv hodiny usínání na sny

Patřím k lidem, kterým se sny opravdu zdají. V podstatě skoro každou noc. Občas si je pamatuju do detailu, občas matně a někdy jenom vím, že se mi něco zdálo, ale už si nepamatuju, co to bylo.
Poslední dva dny jsem šla spát v poměrně nezvyklé hodiny. Jednou to byla pozdní noční a na podruhé už spíš brzká ranní hodina. A rovnou se mi zdály poměrně nezvyklé sny...
První noc se mi zdálo, že přes mé výslovné přání řečené z očí do očí, nám byly přeskládány obě klubovny. Nejenom věci, ale rovnou celé skříně! No děs běs! Úplná noční můra. Zvlášť nechápu, kde to má ctěná hlava vůbec vzala, protože na takové věci nemyslím více než čtvrt roku.
Druhá noc (nebo spíš ráno) byla ještě zvláštnější! Na úvod mi přišla SMS od člověka, od kterého je to v podstatě nereálné. Následně jsme s kamarádama vyrazili na jarmark či něco obdobného a já vytvořila pár s naprosto nečekaným klukem. Marnost toto už!
Dneska chci jít spát v nějakou normální hodinu, tak jsem zvědavá, jestli se mi budou zdát nějaké normální sny...

Žádné komentáře: