čtvrtek 27. května 2010

Mám se rozčilovat?

Naprosto typická ukázka toho, jak funguje katedra geografie pedagogické fakulty.

Studenti musí naprosto přesně dodržovat termíny se vším všudy. Vyjímky neexistují. I když není chyba na naší straně. Vyučující do 20. dubna zapomene zapsat ukončení předmětu do ISu, ale je to chyba studenta, protože si to nepohlídal.

A teď už mám fakt na kahánku. Podle pokynů děkana k závěrečným pracem mám mít posudky k diplomce od vedoucího i oponenta minimálně tři pracovní dny před obhajobou. Obhajuju v pondělí - tedy zbývá jeden pracovní den. Co myslíte, že mám? Prd. Jestli ráno nebude nic na mailu ani v ISu, tak jedu na pajdák. Je mi jasný, že ani jeden tam nebude. Tak ať s tím vedoucí katedry něco laskavě udělá! Jen pevně doufám, že tam bude...

Vůbec se Kapíkovi nedivím, že odmítá jít na magisterský studium na stejnou katedru.

Žádné komentáře: