úterý 11. května 2010

Vyměňte politiky

Blíží se volby. A letos mi přijde, že to v klidu nenechává nikoho. Toto téma je prostě všude! Dokonce i mezi lidmi, u kterých bych to nečekala. Ale hlavně mi přijde, že je dost velká iniciativa od známých osobností dotlačit lidi k tomu, aby nad politikou opravdu přemýšleli a neváhali a vypravili se do volebních místností.

Pár "spotů" z poslední doby. Každý jiný...
  • "Přemluv bábu!" Velmi diskutovaný spot Marthy Issové a Jirky Mádla.
  • "Pohádka o 13. důchodech" Z pořadu HBO Na stojáka. Politika se dostává i do humoru...
  • "Vyměňte politiky" Toto mi přijde jako velice zajímavý projekt, do kterého se zapojila řada nejenom známých osobností. Jde o naprosto jednoduchou věc - vyzvat lidi, aby šli volit. O nic víc. Něco na tom bude. Má to význam...



A co vy? Půjdete volit?

2 komentáře:

Kalushka řekl(a)...

Úplně souhlasím

...a pokud chce někdo volit parlamentní strany, určitě by se měl podívat na projekt Defenestrace podle Járy Cimrmana http://www.defenestrace2010.cz/

barulka řekl(a)...

Já půjdu. Taky mi příjde, že se to na nás valí, ze všech stran. Tak to třeba aspoň k něčemu bude a trochu se to ve sněmovně zamíchá.