úterý 18. května 2010

Začátky Robina Hooda

V pondělí po státnicích jsme s Ferdou vyrazily na Robina Hooda s Russellem Crowem v hlavní roli. Na recenze moc nedám, ale celkem jsem se bavila negativním názorem Mirky Spáčilové a relativně pozitivním Terezy Spáčilové.
A jaký je názor můj? Já jsem spokojená.

Film nepodává Robina Hooda, jak jsme zvyklí a já se takové verzi nebráním (narozdíl třeba od Bídníků nebo Monte Christa). Robin se se svými přáteli vrací po deseti letech z křížové výpravy do Jeruzaléma. Dočasně se z něm stává Robert Loxley, aby se od svého "adoptivního otce" dozvěděl kým vlastně je - synem kameníka, který chtěl změnit svět (svět ne, ale lepší slovo nevím :)). Otec, který byl popraven, už nic nezmění, ale Robin tu ještě je...
...a tak je v závěru filmu prohlášen za psance a začíná se skrývat v lese s celou svojí družinou.
Trošku mi to připomíná film Král Artuš, kde se vlastně taky spíš dozvídáme, co bylo před samotným Kamelotem.
(Já moc filmy popisovat neumím, tak jestli chcete vědět, o čem to je, tak si to někde přečtěte.)


Mnozí vytýkají, že Crowe je na roli Robina příliš starý. Jasně, o něco starší bude, ale co? Kdyby tam byl nějaký mladíček, tak by mi to přišlo daleko míň pochopitelné. Lépe řečeno postavené na hlavu. Vždyť, když se odeberete na 10 let do války, tak se musíte vrátit už jako starý mazák... Mě ten film prostě nezklamal.

A další pondělí vyrážím na film Kuky se vrací. Už se těším! To bude super úlet :)

Žádné komentáře: