úterý 15. června 2010

Dobrá cukrárna

Jsem na týden na škole v přírodě, kde funguju jako zdravotník.
Dneska jsme vyrazili na výlet do Nedvědice a na hrad Pernštejn.
V Nedvědici jsme se zastavili také v místní cukrárně Milena. Hned jak jsem vešla, tak můj pohled zaujal kalendář s Robertem Jíchou (zpěvák z Městského divadla Brno - už jsem o něm několikrát psala). Pochopitelně jsem si ho celý prolistovala - byl tam jenom Jícha a jako bonus tam byl i jeho podpis! Samozřejmě jsem se paní majitelky musela zeptat, kde ho vzala. Od samotného Jíchy! Znají se! Pravidelně s dětma do cukrárny chodí. Tak jsme příjemně povykládaly. Až z toho vyšlo, že je možné, že se do půl hodiny staví. Možná si dokážete představit jaké nadšení mě v tu chvíli zaplavilo! Za víc jak půl hodiny nám měl jet bus právě od cukrárny. Tak jsem čekala a číhala, že bych si šla pro podpis až dorazí. Ale nedorazil :( Možná si dokážete představit jaké zklamnání mě v tu chvíli zaplavilo...
No co už. Třeba se jeho fotky s autogramem někdy dočkám.

Žádné komentáře: