čtvrtek 24. června 2010

Když se daří...

...tak se daří.

V pondělí jsem si v pokoji odložila DVD s filmem, který mám rozkoukaný. Pochopitelně jsem ho uložila tak, abych se na něj mohla následující den dodívat. Plus u něho byla vypůjčená Sága rodu Rochestrů, kterou jsem pořád taky ještě neviděla. Už třetí den je hledám... Jsem zvědavá, kde na ně narazím až budu hledat něco jiného. (V mechanice je opravdu nemám.)

A aby toho nebylo málo, tak když jsem šla dneska přes město, tak jsem potkala Rudolfa z Poletíme?. To by bylo ještě normální. Ale to, že ho zdravím, když on neví, kdo jsem, už asi moc normální nebude. A nevím proč, ale následně celou cestu domů jsem měla strašnou chuť skákat a v hlavě mi pořád dokola jela písnička "Hvězda padá"... Tak jsem to završila uškubnutím jejich plakátu na České :)

Žádné komentáře: