čtvrtek 24. června 2010

Toy story 3

Jak už jsem psala - Toy story si nemůžu nechat ujít! A tak jsem si v pondělí odpoledne udělala úplný filmový maraton :) Prvně jsem si doma pustila jedničku a dvojku (ještěže se u toho dá dělat spousta věcí) a pak jsme s Ferdou vyrazily do kina.

Řeknu vám - bylo to naprosto exkluzivní! Ani trojka mě nezklamala. Dvojka Woody a Buzz je prostě už osvědčená. Plus se k nim přidává Barbie a Ken. Při scéně, kdy Ken předvádí své oblečky, se prostě neubráníte výbuchu smíchu...
Hračky Andyho, který odchází na vysokou, se omylem místo na půdu dostávají do Sluneční školky. Na první pohled se školka zdá jako ideální místo pro hračky, které si touží hrát s dětmi. Ale nenechte se mýlit - vládne zde tvrdá vláda starších hraček a přísná hierarchie. Školka najednou není tak ideálním místem... A tak se Andyho hračky rozhodnou ke společnému útěku, což není až tak jednoduché! Jak na to vyzrají, už se musíte podívat sami.
Abyste si nemysleli, tak Toy story není jenom o smíchu. Přiznávám se, že v závěrečné pasáži jsem uronila pár slz. Konec je zkrátka opravdu dojemný. A krásný!

Žádné komentáře: