sobota 18. září 2010

Čtvrté

Tak jsem si pořídila naušnice. Asi tak sedmdesáté třetí. Už s tím musím skončit! Vždyť je nemám všechny šanci rovnoměrně unosit! Beztak po většinu času nosím jedny a ty samé...

Věčně nosím naušnice z chirurgické oceli z Ateliéru Šperk manželů Vetenglových. Poprvé jsem se s nimi setkala na vánočních trzích na náměstí Svobody. A pak to během let přibývalo - první, druhé, třetí. A tak jedny pořád nosím, v liché dírce mám taky jejich tvorbu. Když jsem dnes přišla k jejich stánku, tak jsem viděla novinku. Nejsou to jejich klasické "placaté" naušnice, ale prostorové! Zamotaná kulička z chirurgické oceli! Ty jsem tam nemohla nechat :) A tak mám čtvrté naušnice Ateliéru Šperk. A paní byla výborná! Jednak jsem se dozvěděla, že novinka se jmenuje "Nekonečno". Ale hlavně paní na mě koukala a povídá: "Vám asi nic vykládat nemusím. Vy naše šperky už dobře znáte..." Ano, znám a nedám na ně dopustit :)

Žádné komentáře: