neděle 5. září 2010

Rande s členem VRJ

Tak fajn, rande to nebylo. Ale pořád to byl sraz s členem Výkonné rady Junáka! Jo, takové já mám kontakty :) (Jen by se to ještě chtělo seznámit s Josém - starostou Junáka...)

Prostě jsem měla sraz s Dickem, abychom si povykládali o tom, co se mnou (zní to divně, ale je to tak). Za týden jsme toho spoustu zvládli vykomunikovat přes maily (neskutečný, jak rychle odpovídá - to se vidí strašně vzácně), ale není nad osobní setkání.

Psala jsem mu, že bych ráda přiložila ruku k dílu při tvorbě nějaké součásti Nového programu. Už jsem s touto myšlenkou dlouho válčila, ale minulý školní rok na to má časová kapacita opravdu nestačila... Možností, co dělat, je naprosto nepřeberné množství! A mě zaujaly hned dvě věci, se kterými jsem "koketovala" už od HelpDesku. "Hodnocení kvality v Junáku", které se rozběhlo už před rokem, ale stále chyběl poslední člen týmu a tvorba tzv. handbooků pro rádce a pro vedoucí.

A jak jsem dopadla? Už v průběhu týdne jsem oficiálně doplnila tým projektu "Hodnocení kvality". A dnes jsme už pravděpodobně našli dvě oblasti, kde bych se mohla uplatnit. Neskutečné, jak rychle to všechno běží! Jeden týden se člověk ozve, že by rád něco udělal a za týden toho má na sobě pěkně navaleno :) A aby toho nebylo málo, tak se ještě pořád nevzdávám myšlenky spolupráce na handboocích. V rámci projektu "Podpora rádců" se i jedna oblast "Rádcovský zápisník", která je v současné době nepokrytá. Tak teď čekám na oficiální zadání a jsem zvědavá, co z toho vypadne...

A jaký byl jinak sraz? Naprosto úžasný :) Mám pocit, že tak polovinu času jsme prokecali v podstatě úplně o něčem jiném. Ale ničemu to asi nevadilo. Atmosféra byla totiž nadmíru příjemná... Jsem strašně moc ráda, že jsem na Ursu mohla Dicka poznat a že s ním v současné době budu skutečně spolupracovat. Přiznávám, že je to jeden z lidí, kterých si opravdu vážím a obdivuju.

Žádné komentáře: