úterý 5. října 2010

Špatná partie?

V posledních letech jsem svědkem svateb mých známých. A nejenom to. Také s nimi mohu sdílet jejich štěstí a radost z miminka, jeho očekávání či plánování. Nějak se to kolem mě hromadí...

Jenom já jsem pořád na ocet. Copak jsem tak špatná partie?
  • Učitelka - Povolání, ve kterém si člověk nevydělá a přijde mi, že v posledních letech ztrácí prestiž. Ale mě to baví!
  • Bydlím u rodičů - Sice myšlenka stěhovat se byla, ale nakonec vlivem místa mého pracovního uplatnění se to ukázalo jako nekonstruktivní.
  • Volný čas - Skoro žádný. Na druhou stranu, když to vezmu kolem a kolem, tak hledám věci, kterými bych ho zaplácla. A když to není člověk, tak je to třeba skaut. Alespoň nesedím doma se založenýma rukama.
Tak co, je to moc špatný?

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

I když podle štítku to nebylo určené "všem", ale přečetla jsem si, nedá mi to a musím komentovat: nejen tvoji krásnou duši objeví ta správná osoba v pravý čas!

Lucilka řekl(a)...

Vypadl mi podpis :-/
Lucka

Iveta Zieglová řekl(a)...

Hej, Kami! Stoupneme si za sebe a uděláme frontu krásných duší, co čekají na objevení :) Jsi moje morální podpora! (aneb "nejsem jediná kdo je na tom tak špatně) :-D

Anonymní řekl(a)...

Nejen krásné duše holek to mají dneska těžké ;-)

Kamila řekl(a)...

Hej lidi! Strašně moc díky za podporu! Doufám, že vy ji ve mně taky máte... Snad se (brzy) někdo objeví pro všechny ve frontě :)