pondělí 11. října 2010

Tak jsem šikovná!

Občas si myslím, že jsem úplně levá, ale po uplynulém víkendu ten pocit nějak nemám...
  1. Hýblo se s oddílovým zpěvníkem.
  2. Sáhla jsem na kritéria hodnocení kvality tábora.
  3. Možná mi přibyl člověk do týmu Rádcovského zápisníku.
  4. Bylo mi potvrzeno tábořiště na skautský tábor 2011. Celkem mazec v polovině října vědět kdy a kam pojedeme. To se snad ještě nikdy nestalo :)
  5. Ale hlavně jsem udělala oddílové internetové stránky! Úplně jsem na sebe hrdá vzhledem k tomu, jak jsem na práci s počítačem levá! Teď už je jen strčit pod správný odkaz a bude hotovo - už i toto zařizuju! Tak se máte na co těšit :)
V nejbližší době bych měla udělat ještě pár věcí...
  1. Doprojít kritéria tábora.
  2. Konečně dát nějakou formu motivaci k hodnocení kvality.
  3. Zařídit oddílová trička a mikiny.
  4. Zajistiti ubytování na pololetky.
  5. Vyřídit TDC a JUN.
Dobře, není to všechno a není toho málo. Ale v tuto chvíli mám pocit, že to nějak zvládnu :) Tak snad to vydrží...

2 komentáře:

Dan K. řekl(a)...

pošli odkaz

Kamila řekl(a)...

Odkaz jsem zatím doplnila do textu. On totiž zatím nevypadá pěkně... Ale už domlouvám přechod na oficiální skautskou doménu.