pondělí 18. října 2010

Vývoj vztahů

Alushka před pár dny psala o tom, jak se lidé (a tím pádem také jejich vztahy) mění. Párkrát jsem tu na to narazila i já. V posledních týdnech přemýšlím nad něčím podobným (ale ne stejným :)). Vrtá mi hlavou vývoj vztahů.

Vždycky nějak začnou, většinou naprosto nenápadně. A následně se postupně vyvíjí až dospějí k bodu, ve kterém se nacházíme nyní - k současnosti. Nevnímám to, že by se změnily - nebyl to krátkodobý proces, ale dlouhodobý a nenápadný - a to už je podle mě vývoj.

Ale co bude za týden, za měsíc, za rok? To pravděpodobně nikdo z nás neví. Nikdo nevíme, jak se naše vztahy budou vyvíjet. Já ale jedno vím - mám strach. Mám strach ze změn - z toho, kam se vztahy můžou posouvat. Můžou se vytratit, můžou se posílit. A nejvíc se bojím toho, že najdu odvahu je posunout a dlouhodobě to nebude k lepšímu...

Je lepší risknout vývoj vztahu nebo raději zůstat tam, kde jsem? A tak se občas takovým riskům vyhýbám. Jen aby se mi tak nevyhnul i život...

Žádné komentáře: