pondělí 1. listopadu 2010

Nestíhám II.

Mám pocit, že se dostávám do setrvalého stavu s názvem "Nestíhám".

Když je daný termín, tak to v termínu udělám. Ale když není, tak to jenom odkládám. A tak se mi hromadí myšlenky, se kterými se tu chci podělit (ještěže v jednom z mých sešitků je na to vyčleněna stránka :)).

Kdy ale udělám fotky z podzimek, objednám z TDC a JUNu, zpracuju zpětnou vazbu z MeŠe, uklidím si konečně v pokoji a dalších milion věcí opravdu netuším. Možná o vánočních prázdninách :)

A nemůže mi někdo vysvětlit proč jsem dneska v doručené poště našla 17 mailů? Na můj vkus je to trochu moc...

Alespoň že mě drtivá většina těch věcí skutečně baví :) Kdybych padala, tak to bude alespoň s radostí a vědomím, že i pád na hubu je pohyb dopředu :)

P.S.: "Nestíhám" mám své výhody - na některé věci tak člověk zapomíná...

2 komentáře:

Dárky řekl(a)...

Úplně Ti rozumím, jen to mám s tím rozdílem, že mám pocit, že moje osobnost mízí kamsi do nenávratna stejně jako můj čas ve kterém nevím co dělám...

Kamila řekl(a)...

Zip mi jednou velice zdůrazňoval: "Volný čas neexistuje. Jen čas udělat odkládanou práci." Otázka je, kolik jí a jak dlouho odkládáme...