čtvrtek 6. ledna 2011

Ve škole se člověk nenudí

Ani jsem se tu nepodělila, že jsem před Vánocema hořela :) Asi si řeknete, že dobrý vtip, ale fakt! Jedna vyvedená deváťačka škrtla zápalkou, která vyletěla přímo na mě. K propálené díře v triku už nebylo daleko...

Dneska bylo zase "veselo". S kolegyní z kabinetu jsme ze školy odcházely lehce nasupené.
Kolegyně měla ještě sportovky s holkama z druhého stupně. Holky nosí cvičební úbor, jak se jim zachce (a to i do tělocviku, slýchám to pořád). A dnes jí dvě sedmačky vehementně tvrdily, že ho opravdu nemají. Fajn, za celé pololetí podruhé. Ještě jednou a bude seminárka. Pak šla pro balóny do druhé tělocvičny, kde mají sportovky kluci s učitelem, který má sedmačky na tělák. Děvčata dopoledne měla tělocvik a obě měla cvičební úbor. Kam se za těch pár vyučovacích hodin asi zatoulal?

A já se stala grafologem... Opravovala jsem písemky z devítky. Krom papírů se zadáním jsem od děcek dostala i spoustu dalších papírů, kde byly další výpočty. Nic neobvyklého (nevím proč všichni píšou, tak velikým). Kámen úrazu byla poslední písemka, kterou jsem opravovala. Děvčina papír s dalšími výpočty přímo přilepila k písemce, proč ne. Tak na to koukám a papír je popsaný úplně jiným písmem! Tak nevím, jestli si myslí, že nepoznám dvě naprosto odlišná písma nebo mám hodnotit dvakrát toho stejného člověka...

Tak co bude zítra?

Žádné komentáře: