čtvrtek 5. května 2011

Bez podpory by to nešlo

Nebo možná šlo, ale ztuha.

V pátek jsem vyrazila na Svojsíkáč s tím, že v sobotu po závodě to zabalím, abych odjela do Olomouce. Nu, bylo to krušné :)
  • Díky Alushce, že sbalila stan a doklepala Svojsíkáč s našima dětima.
  • Velký dík Ferdě, která mi sbalila a doručila malý batoh na nádraží (fakt pozlatit!).
  • Díky Gorovi, který mi ještě telefonoval nástupiště odkud mi jede bus (jinak by to asi bylo ještě krušnější). A pak řešil, co budu jíst :)
  • A především díky všem, kteří mě podporují a radují se se mnou! :)
Je fajn vědět, že když se radujete, tak se s vámi radují i další lidé, kteří vás podporují. Prostě díky!

A včera na střediskovce ke kvalitě mě pobavili Planetáriovi.
Hvězda: "Olomouc, to je taková malá vesnice."
Slunec: "Počkej, tam jezdí tramvaj!"
Hvězda: "Tak fajn, větší vesnice. Ale koleje jim tam končí uprostřed ulice."

(Teď bych ještě chtěla vědět o Maroku víc než jen počasí...)

2 komentáře:

Ježo řekl(a)...

Ona ale Olomouc, stejně jako třeba Budějice, je větší vesnicí - přes den člověk nepozná rozdíl od města, kolem šesté, sedmé se ale centrum vyprázdní a všichni jsou doma - jako na vesnici. :)

Kamila řekl(a)...

Jako v Brně :)