pondělí 30. května 2011

Nabitě volný víkend

Úplně volný víkend se stal pěkně nabitým víkendem. Jedním člověkem...
  • Telefonát, sprcha, sbalení se na víkend a odchod na šalinu = 25 minut.
  • I hnusná sobota se dá pěkně využít. Třeba mojí druhou partií šachu v životě (a už musel přemýšlet :)).
  • Vtipné představování. "Ahoj, já jsem Petr." "Kamila." "Ty teď budeš mít svátek, že jo?" "Jo, budu..." Ke třetí osobě v místnosti: "Víš to, že jo?" :)
  • Film skončil okolo 23:00. Co na tom, že jsme ještě čtyři hodiny vykládali? (Ten čas jsme zjistili relativně náhodou...) Když je o čem a je to příjemné vykládání, tak čas prostě nezadržitelně utíká.
  • Poletíme?: "Jedna holka se mi asi líbí. Ona o tom možná i ví..."
  • Spolupráce se třetí osobou, která nic netuší, může být chvílema fakt vtipná. Jeden chlap píše Dickovi a jedna holka si to čte. Dick píše jedné holce o tom, co dělá jeden chlap - a ten si to společně s jednou holkou přečte. Kdyby chudák tušil, co všechno jsme na něho upekli, tak by pěkně škytal :)
  • Krásné neděle se muselo využít! Cyklovýlet po okolí a na závěr Svatý kopeček. Myslím, že vzhledem k tomu, že jsem na kole neseděla asi tak 100 let, tak 37 km je na začátek celkem fajn. Jenom budu muset začít trénovat kopce... A na Kopečku proběhla moje třetí partie šachu (pěkně nad kofolou a výbornou topinkou) - sice jsem nevyhrála, ale soupeř se chvílema celkem zapotil :)
  • Údajně trpím komplexem vůdkyně...
  • Pěkný chlap v košili je prostě neodolatelný!
  • Je super, že autobusy jezdí i ráno :)

1 komentář:

Kalushka řekl(a)...

Poslední dobou mi tvoje blogové příspěvky zvedají náladu. Dneska jsem se od rána konečně usmála.