čtvrtek 12. května 2011

Rychlé šípy v Radosti

Tak tohle jsem ještě nezažila!
Divadelní představení v Radosti, které nedá oddechnout vaší bránici od začátku až do konce :) Tak dlouho jsem se už hodně dlouho nezasmála!

Představení se skládá z několika příběhů, které Rychlé šípy společně zažily. Začíná jejich představením a tím, jak se vůbec dali dohromady. A pak už jedna příhoda za druhou! Pochopitelně všechno ve slušnosti a v četnosti! Nechybí ani Bratrstvo kočičí pracky, Černí jezdci nebo Haha Bimbi.
Ale nejlepší je "vyvrcholení" celého představení - bitva mezi Rychlými šípy a skupinkou okolo Podkovy. Mega bitva papírovýma koulema mezi divákama v hledišti a herci na jevišti! To byla fakt brutální chvilka! :) Týjo, nechutně jsem si to užila :)

No a Mirek Dušín... Toho nemůžu nezmínit! V podání Aleše Slaniny byl prostě dokonalý! Čestný, atletický, ke všem ohleduplný... To se nedá popsat, byl snad ještě Dušínovější než sám Dušín :)

Prostě jestli se chcete pobavit, tak sledujte program Radosti, neváhejte a vyražte! :)

1 komentář:

Hrčkins řekl(a)...

Ano! Naprosto dokonalé představení! Zářící hvězdy EU, "pusinkové srdíčko" od Mirka, a hygienická přednáška od Jindry spolu s Červenáčkovou injekcí! Nemělo to chybu! Jsem ráda, že s tebou nikdo nešel, že jsem mohla jít já ;)