pondělí 9. května 2011

Trekový pech

Jak pozorným čtenářům jistě neuniklo, tak se chystám ke koupi trekových bot. A vyvíjí se to poměrně zajímavě.

1. pokus
Minulá neděle v Olomouci - nejsem jediná, kdo chce nové trekovky... V RockPointu jsem si vybrala a byly mi odsouhlaseny. Dokonce v tuto chvíli ve slevě, takže i ideální cena. Moji běžnou velikost 42,5 neměli a přišlo mi, že ve 43 jsem zbytečně plavala. Tak nic, zkusím to ještě v Brně.

2. pokus
Týž den ve Vaňkovce. Už se mi moc nechtělo a navíc nikdo po ruce, tak jsem se na to nakonec vybodla...

3. pokus
Dneska na Masaryčce a byl to zážitek, protože na vedlejší lavičce si zkoušek Keeny Arnošt Goldflam :) Ale nedopadla jsem. Měli 42,5, ale ty jsou mi nakonec malé, takže přece jenom 43... Pochopitelně, že neměli! A co ve Vaňkovce? Ee... "Jsou už jenom v Ostravě. Ale jestli po nich tak strašně toužíte, tak vám je sem můžeme doručit." Naštěstí se pán přehlídl - ještě mají troje v Olympii v Brně.

Tak jsem zvědavá na pokračování...

Žádné komentáře: