pondělí 20. června 2011

Kakamilka cyklistkou :)

Už mi přijde přirozené pohybovat se po Olomouci na kole... Všude cyklostezky a stojany. Prostě pohodová součást tamního života.

A tak jsme minulý týden s taťuldou vytáhli kolo pro mě i v Brně. Ráda bych ho využívala jako dopravní prostředek nejenom po městě. Tedy jsem dostala povinné vybavení v podobě pumpičky a duše ("Ty si to sice nevyměníš, ale když už píchneš, tak alespoň budeš mít vybavení a cyklistů je všude dost..."). Navíc trochu drhl řetěz, tak jsem si dneska zajela do Bystrce a už nedrhne, takže kolo je plně připraveno k provozu :)
Ale začala jsem srovnávat. Olomouc je větší placka (nečekaně), ale hlavně tam je fakt všude prostor pro cyklisty a taky celkem dost stojanů. Že by mi časem něco takového chybělo i v Brně?

Žádné komentáře: