úterý 16. srpna 2011

Chaos mým věcem vládne!

Postupně se stěhuju.
  1. Pár drobností, které jsme s Ferdou pobraly do batohů - nějaké knížky, jedna krabice.
  2. První odvoz díky Baruli (naši na dovolené). Drtivá většina oblečení a jedna bedna drobností.
  3. První odvoz s našima - křeslo a lampa.
  4. Druhý odvoz s našima - stůl a vše kolem něho, co na ten den, co ještě budu v Brně, nebudu potřebovat.
Už mi toho vlastně ani moc nechybí. Skoro bych už v bytě mohla spát, kdyby bylo na čem, ale postel je prostě problém. Pořád nevím, jak to budu řešit... Hlavně by mi chyběl internet (no jo, jsem závislák, ale jenom v Brně a už je to lehce rozjeté).

Všechno tady to stěhování ale nese jednu velkou věc - CHAOS! Povětšinou vím, co mám doma a co v bytě, ale pak přichází na drobnosti. Potřebuju konkrétní bílou košili na kostým - myslela jsem si, že je přestěhovaná, ale tam není! A nemůžu najít svoje cestovatelské nůžky! Nevím, jak bez nich odjedu...

Prostě se už začínám těšit až budu definitivně přestěhovaná, budu vybalovat a zase budu vědět, kde co mám :)

Žádné komentáře: