sobota 3. září 2011

Nakažlivé věci

Některé věci jsou prostě nakažlivé. I bez toho, abyste si to uvědomili. Až když mě na to lidi okolo upozornili, tak jsem si vlastně řekla, že jsem to fakt pochytila někde jinde...
  • V ledničce musí být stále minimálně jeden hermelín. Když je v akci, tak klidně i čtyři :)
  • A stejně tak pizza. Výborný styl večeře! Když je v akci, tak jich nakoupíte víc a strčíte do mrazáku. Pak před "použitím" ji ještě vylepšíte oblíbenými ingrediencemi a šup do trouby! Pohodička.
  • Co je ale horší... Jsem zvyklá si číst u snídaně. To zachovávám, takový můj ranní rituál. Ale zjistila jsem, že začínám vstávat zhruba o čtvrt hodiny dřív, abych sedla k netu, zkontrolovala mail apod.

Napadají mě ještě tři věci, které nejsou o přejímání, ale trochu s tím souvisí...
  • V pokoji mám asi dobrou polici a stěnu na promítání, ale chybí mi pořádná palačinková pánvička.
  • Je zvláštní komunikovat s někým, koho znáte z vyprávění, ale on o vás pravděpodobně nikdy neslyšel.
  • A je zvláštní pozorovat cizí kalendář. Počítá se v něm se mnou nebo je to jen další "zabitý" čas?

Žádné komentáře: