pondělí 31. října 2011

Netradiční podzimky

Tak jsem snad poprvé nevyrazila na střediskovou podzimní výpravu. (Velikonoce jsem zatím vynechala jenom když jsem dělala bakalářky.) Ano, do jisté míry mi ta výprava chybí a to zvlášť, když mi Ferda vesele popisovala nejrůznější historky.
Ale nelituju! Jak se lidově říká: "Tentokrát jsem byla na lepším!"
Kdybych začala popisovat, tak bych u toho seděla ještě zítra. Takže jen největší zážitky. Jestli budete chtít vědět víc, tak budete muset osobně :)

  • Měla jsem strach, jak se mi neověřený batoh vejde do požadovaného limitu velikosti. Ani jednou mi to naštěstí nekontrolovali. Ufff...
  • Odbavování není až tak strašná věc. A ještěže jsme se v Bergamu (na rozdíl od Brna) nemuseli na kontrole zouvat z pohorek - myslím, že by to nikoho po třech dnech nepotěšilo :)
  • Poprvé jsem letěla a je to super! Úplně mě to nadchlo! Hned bych zase někam letěla :) Ale u okýnka...
  • Cestou tam jsme měli tři italské letušáky. Ale ti byli! 200% Italové se jménama Fabian apod. Jsem z nich byla mrtvá :)
  • Italská doprava dokáže být vtipná - třeba něco jako kruháč na tříproudové dálnici (v každém směru). A hromadná doprava jezdí hafo na čas! Občas dokonce i dřív. To od nás neznáme!
  • Úvodní stoupání 1000 m  a ještě za tmy bylo celkem hukot. Za světla to tam pak vypadalo docela jinak...
  • Zjistila jsem, kdy mě baví Černé historky - když někdo hádá, já odpovídám a můžu se u toho smát :)
  • Propadla jsem jednomu italskému sýru. Něco takového jsem ještě nejedla!
  • Ranní překvapení výhledu bylo opravdu nečekané! Čekala jsem velký výhled, ale ne tak nádherný! To se nedá popsat. Pomalu jdete od bivaku a postupně se odkrývá výhled... Mazec!
  • Řetězy fakt nemám ráda! Úzká cestička mi ale nevadí. Aneb i 4 km jsou občas hodně. No jo no...
  • Západ slunce dokáže být nechutně fotogenický! A dokážou se u něho dělat dobré fotografické orgie nejrůznějšího charakteru :)
  • Když vyčistíte krb od popela, tak líp táhne a víc topí. Pak je to fakt romantika! Pokud si teda neuděláte totální saunu...
  • Východ slunce má taky něco do sebe (třeba to, že je na opačné straně než západ :)).
  • I ujetý vlak se dá zvládnout (zatracení Italové, kteří jezdí fakt na čas).
  • Bergamo a jeho Citta Alta jsou zážitek! Chtěla bych na ně mít alespoň jeden den, nespěchat a v klidu se s foťákem (a objektivem) vyřádit.
  • Jo a Italové umí udělat botanickou zahradu! Pěkně nahoře na kopci, se zajímavými zastaveními, krásným výhledem na město, volně přístupnou, se spoustou laviček...
  • Letištní kaple se dá využít k nejrůznějším věcem.
  • A hlavně: zvládli jsme to společně! Bylo to prostě na pohodu! I malá krize byla společně zažehnána. Žádné trapné či nepříjemné chvilky. Prostě pořád bylo krásně! Cítila jsem se maximálně dobře. Jak to jenom funguje?

Byla jsem tam šťastná...
Tak kdy a kam zase poletíme? :)


P.S.: Mrkněte na fotky. Alespoň trošku to zachycují...

1 komentář:

Kalushka řekl(a)...

Nádherné fotky, úplně z toho číší štěstí a pohoda! Už vím, čím si v tmavé zimě budu zvedat náladu :)