pondělí 10. října 2011

Výkvět 2011

Na letošní Výkvět jsem odjížděla ve stavu:
  • blbá nálada ze situací ve škole
  • totální nestíhačka s Rádcovským zápisníkem
  • brouk v hlavě kvůli středisku
  • doma asi tak milion věcí, které by bylo dobré udělat

A jak to dopadlo? Naprosto dokonale! Na to všechno jsem totiž na celý víkend zapomněla a jenom si naprosto všechno užívala na 200%! Prostě lepší relax než s naším oddílovým vedením na společné výpravě jsem si snad ani nemohla přát!

Důvodů je mnoho:
  • setkání se Střelcem (nu, mělo to něco do sebe :))
  • buřty na ohni!
  • procházka po Olomouci s palačinkama
  • pouštění draka na věži sv. Mořice (to byl snad největší zážitek)
  • Ligretto s Mrnětem a Káťou s výsledky: 11 - 121 - 224 (já byla ve zlatém středu :))
  • aguapark a ježdění na tobogánu v pneumatice
  • odstartování celoroční hry pro vedení spojené se "stezkami"
  • večerní Time´s up a noční pařba Ligretta
  • noční běhání s drakem do cíle a společná procházka
  • oblékání do sárí a běhání s drakem :)
  • chození po slackline - už na to asi pomalu začínám přicházet
  • pro změnu pařba Ligretta před odjezdem

Prostě jsem se domů vrátila krásně odpočatá a ujištěná, že opravdu šarkan lieta :)


P.S.: Časem budou i fotky. A nejenom moje.

3 komentáře:

Dárky řekl(a)...

mě se líbil aguapark! To se Ti fakt povedlo:-D
Fotky už jsou, bohužel né ty Tvoje...

barulka řekl(a)...

Sákriš, to sem zase něco prošvihla :-)

Kamila řekl(a)...

To je pravda, ale kvůli Tobě si to klidně celé zopakuju, jak se vrátíš. Myslím, že mi nebude problém pouštět draka i na jaře ;)