úterý 3. ledna 2012

Dobrý den

Po včerejším dnu je ten dnešní zase dobrej :)
  • Ráno jsem do školy vyrazila po dlouhé době na kolobce. Vzhledem k tomu, že ještě nejsem zdravotně úplně fit, tak jsem to ve škole asi čtvrt hodiny ještě rozdejchávala, ale bylo to totálně super! Teda až na to, že jsem se před školou málem totálně rozpleskla - kolečko mi zajelo do velké díry mezi kostkama. Jsem se u toho musela smát :)
  • Do uší jsem si pustila Metelicu (další slovenská kapela). O hodně moc lepší než včerejší Desmod!
  • Ve škole jsem dostala od kolegyně úžasnou krabičku, kterou vyráběla její dcera - fakt respekt! Něco takového bych já vyrobit nedokázala.
  • A taky jsem dostala šamanské korálky :) Mají mít vliv na bezpečí a ochranu a taky na rovnováhu v těle a vitalitu. Tak se těším, jak budou fungovat. Jednoznačně jsou ale pěkný!
  • A asi budu nemocná - dneska jsme měly v kabinetě 17°! Prostě kosa jak blázen! Asi se u nás ve škole začalo topit až dneska ráno nebo já fakt nevím...

Žádné komentáře: