úterý 7. února 2012

Doháněcí

Já poslední měsíc prostě nějak nestíhám. A to jsem si už tolikrát říkala, že bych chtěla něco napsat!

15.1.
Padla na mě skautská deprese! Do konce dubna to vypadá na 2 volné víkendy. Většinu zabírají skautské akce. Prostě Oikosí porada, na které jsme plánovali termíny tomu nasadila korunu...
Jinak jsem do Prahy a zpět jela klasicky se Student Agency a chytla jsem spoje "fun and relax". Hej to je krutý! Máte vlastní obrazovečku, na které si můžete pustit, co chcete! Už jsem o tom slyšela, ale ještě nezažila a je to fakt krutý! Jenom jsem ani jeden ze dvou filmů nestihla dokoukat...

16.1.
Na některé věci se prostě nejde připravit, i když víte, že přijdou...

20.1.
Člověk může být zaskočen naprosto kdykoliv. V den dědova pohřbu jsem se dozvěděla spoustu věcí, které jsem o něm netušila. Třeba to, že byl v mládí s bráchou pěkný raubíř :) A je taky zvláštní pamatovat si věci, o kterých sestra nemá ani zdání...

21.1.
Dostala jsem knížku Skautské století! Je úžasná! I když jsem nějaké ukázky četla a viděla prezentaci, tak skutečnost naprosto předčila mé očekávání! Hned jsem se začetla :)

22.-25.1.
Návštěva Londýna. Ta by byla na dlouhé povídání. Jednodušší bude se podívat na fotky :) Jednoznačně to bylo velice fajn. A nadchla mě londýnská doprava jejíž přirozenou součástí jsou cyklisti. Prostě se s nima všude a za všech okolností počítá! A je kouzelné vidět kravaťáka, jak přijde s aktovkou ke kolu, obleče si reflexní vestu nebo bundu, připevní aktovku, nasedne a jede :) A ještě zajímavý postřeh. V Londýně nefungují popelnice! Odpadky se zásadně dávají před dům na chodník čistě v igelitovým pytli. Nechápu! A i tříděného odpadu jsme moc nepotkali... To jenom taková zajímavost :)

27.-29.1.
Druhá víkendovka MeŠ. Na první jsem chyběla. Zvláštní, jak jeden nový člověk v týmu dokáže nastolit jinou atmosféru v týmu... Nejsem si jistá, jestli takto dokážu ještě rok a půl fungovat.

31.1.
Moje první rozdávání vysvědčení! Celkem dost normálka... Hlavně jsem ale dostala posudek na jednoho žáka ze své třídy. V podstatě má papír na to, že je hajzlík. To jinak říct nejde.
MrKAl setkání :) Alias: Mrně + Kamík + Alushka. Bylo to příjemné, ujasňovací a podle mě i konstruktivní. Uvidíme, jak to bude dál.

1.2.
Alushka měla na radě na střediskový tábor skvělou hlášku směřovanou na mě: "Poslechni svoji budoucí vůdkyni!" Fakt mě to pobavilo :) Tak jsem se kapánek tohoto humoru chytla...

2.2.
Byla jsem na poště. Vyzvedla jsem si balík od Dicka, zaplatila složenku ze školy a ještě si s paní za přepážkou domluvila setkání. Je totiž maminkou mého problémového žáka. Zvláštní, co všechno na poště můžete vyřídit.

3.-5.2.
Pololetní výprava, tentokrát středisková, protože byla spojená s jarákama. Původně jsem neměla jet, takže jsem odjížděla bez programu, ale nebála jsem se, že bych se někde neupíchla. Nakonec jsem skončila v kuchyni a bylo to fajn! Musím se přiznat, že mě to i bavilo :) Ale mám jeden postřeh! Mates tvrdil, že se do kuchyně akorát zašiju. Pravda je ale taková, že jsem byla "sociálně vyčerpaná" daleko víc než jindy. V kuchyni totiž pořád někdo byl! Chvil, kdy jsem byla sama nebo se alespoň nemusela někomu věnovat bylo opravdu málo.

Pro tuto chvíli vše :) Budu se snažit psát průběžně, protože takto to nějak není ono...

Žádné komentáře: