čtvrtek 23. února 2012

Grrr na Google!

Se svým účtem na Googlu jsem v podstatě velice spokojená! Mám tam email, kalendář, dokumenty, fotky, blog, oddílový web a mnoho dalšího na co nedám dopustit. A všechno pěkně na jednom místě!
Jednou za čas se objeví nějaká inovace. Prvně se nestačím divit, co to zase vymysleli, chvilku brblám, ale ve výsledku si zvyknu a jsem zase spokojený uživatel.
Poslední dobou se ale ke spokojenému uživateli nějak těžko dostávám. A všechno je to o "horní liště", která má podle mě usnadňovat přesuny mezi jednotlivými Google službami.
Před časem odkaz "Fotky" změnili z Picasa na fotky na Google+ (nebo je to tím, že ho využívám?). Nechci! Chci Picasa, kde se to dá rozumně spravovat! První grrr...
Ale dneska mě fakt asi dožrali! Odejdu si na táborovou radu, vrátím se za tři hodiny a mezitím se horní lišta změnila! Budiž, prozkoumáme, jestli k lepšímu. Houby s octem! Najednou tam mám vyhledávání, youtube a zprávy, které vůbec nepotřebuju! Raději bych tam měla fotky, blog, reader a weby!!! Jedno obrovský grrr na Google!
Když jsou tak úžasní, tak proč nezařídí, aby si horní lištu mohl člověk nastavit sám? Nepotřebuju mít na jeden klik youtube, ale weby! Které teď musím složitě hledat a třikrát klikat než se k nim konečně propracuju.
Nebo jsem jenom tak blbá, že jsem "organizaci" horní lišty ještě nenašla?

Žádné komentáře: