neděle 19. února 2012

Harry Potter

Kdysi před lety, když začínal frčet Harry Potter, tak mě to moc nebralo. Pamatuju si, že jsem na samotce na Orlovech přečetla Kámen mudrců, ale nevzalo mě to. Jak se znám, tak na to mělo vliv i všeobecné nadšení, které kvůli těmto knihám všude panovalo.
Pak se ale postupně natáčely filmy a já je postupně všechny shlédla. Když jsem viděla poslední díl, tak mě napadlo: "Co kdybych si to přece jenom přečetla?" Tak jsem se do toho po novém roce pustila. Mám za sebou 4 díly knížky i filmu. Přiznám se - není to špatný!
Zatím musím jasně říct, že platí pravidlo, že knížka je lepší než film. Prostě toho dokážou daleko víc pojmout! A úplně mě fascinuje, jak si to filmaři přikrášlují. Spoustu (podle mě podstatných) věcí osekají a naopak přidají víc akčního, napnutýho a dobrodružnýho. Prostě aby uspokojili diváka a ne čtenáře. Ostatně jako vždycky.
Tak jsem zvědavá jaká bude pětka :)

Žádné komentáře: