středa 15. února 2012

Marný boj?

Když jsem byla poprvé v Kunštátě na Hrnčířském jarmarku (tedy před skoro dvěma a půl roku), tak jsem si pořídila tašku, tzv. žebradlo. Žebradlo se velice rychle stalo mým oblíbeným doplňkem - prostě ideální velikost! Když je potřeba, tak se do něj vejde A4, nejčastější je ale peněženka + mobil + knížka, eventuálně není problém foťák - malej i velkej. Krom toho je z látky, kterou není problém smotat a strčit do batohu nebo do pračky, když se zašpiní. Důležité vlastnosti! :)
Žebradlo nosím fakt hodně často a podle toho taky vypadá. Začíná se na dvou místech prodírat, barvy blednout, ucho není nastavitelné, takže ho už dva roky zdobí nezdobný uzel, který už nejde rozvázat apod. To mě asi před čtvrt rokem přivedlo k tomu, že si pořídím žebradlo nové.
Ale ouha! Ono to není jenom tak. Najít totiž to správné žebradlo není jenom tak! Vymetám nejrůznější obchůdky, prohledávám Fler, ale pomalu se mi to začíná zdát marným bojem. To mě netěší! A přitom chci jenom obyčejný dvojitý obdélník z látky, které bude mít správně dlouhý pruh... Dobře, nechci úplně málo, ale moje žebradlo je jednoduché a to od toho nového taky čekám. A nějak nenacházím.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

ZKus tohle :) Mimochodem, máš skvělý blog!!! http://www.google.cz/imgres?q=%C5%BEebradlo&um=1&hl=cs&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1429&bih=678&tbm=isch&tbnid=rGXiHWzct9SUcM:&imgrefurl=http://www.cannabiska.cz/barevna-pruhovana-taska-na-rameno-handmade-fair-trade.html&docid=LZaQ9v-v4pmhVM&imgurl=http://www.cannabiska.cz/files/barevna-pruhovana-taska-na-rameno-handmade-fair-trade.jpg&w=397&h=336&ei=4JiFT-qlJMnQsgabqZnoBg&zoom=1&iact=hc&vpx=183&vpy=359&dur=1221&hovh=206&hovw=244&tx=146&ty=146&sig=103243122590065815846&page=1&tbnh=144&tbnw=170&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:14,s:0,i:96