středa 29. února 2012

Skautské hlášky

Včera jedna, dneska druhá. Celkem jsem se pobavila :)

Na Kaprálův mlýn se hledá člověk na pozici pedagoga. Spousta bodů je u nadpisů: "nabízíme, požadujeme, oceňujeme". Nejvíc mě ale pobavila kolonka "nenabízíme". Krom ubytování je tam i tato věta: "práci pouze za hezkého počasí s hodnými dětmi". Fakt mě to pobavilo :)

A dneska dorazil mail od Dicka kvůli hodnocení kvality. Já za to nemůžu, ale mně to přijde celkem vtipný :)
"Název "Tučnák" vznikl tak, že jsme nevěděli, jak to nazvat, tak jsme si řekli, že se to klidně může jmenovat Tučňák, když budeme všichni vědět, co si pod tím představit :-) Tak tento název vznikl. To asi posloužilo svému účelu, ale teď je na čase posunout se dále, protože to budeme potřebat "prodat" do hnutí..."

1 komentář:

barulka řekl(a)...

Co takhle Pan Věšák a slečna Koberec? to je tak výstižný jako Tučňák a ještě tam jsou další 3 názorný slova navíc :-)