úterý 21. února 2012

Škola v přírodě

Začala jsem pátrat, jak je to se školníma výletama. Jestli můžeme jenom na jeden den jako na 2. stupni nebo, jestli můžu na víc dní. A dopadla jsem takto...

Vzhledem k tomu, že moje třída za celý 1. stupeň nebyla na škole v přírodě (teda tak mi to alespoň bylo prezentováno), tak se letos výjimečně dovolí, abych s ní vyjela.

Současná situace dle školy a poměrů ve třídě:
  • Zdravotníka nepotřebuju, protože na to mám papír já. Lékárna na škole v podstatě není = musím si ji zařídit.
  • Nemám počítat s tím, že by se mnou jel nějaký učitel od nás ze školy. Možná by se našel nějaké rodič ze třídy (to mi bylo řečeno).
  • Pobyt pedagogických pracovníků by neměl školu vůbec nic stát.
  • Ve třídě je několik dětí, které jsou ze sociálně slabších rodin, takže by bylo fajn, aby to nestálo moc.

Moje představa:

  • 5 dní
  • Hodně zážitků.
  • Cena zaručeně pod 2000 Kč.
  • Ideálně tak 3 "vedoucí".

Situace:

  • První nápad: Albeř u Nové Bystřice. Odhadovaná cena (ubytování + cesta + vstupy + doprava na výletech): zhruba 2500 Kč. To je cena, kterou platíme za dvou týdenní tábor (3x více dnů). Ani omylem!
  • Druhý nápad: Kuklík. Odhadovaná cena: zhruba 2000 Kč. Horní cena mého limitu. Spíš ne...
  • Třetí nápad: Domašov. Odhadovaná cena: 1500 Kč. To by možná šlo. Problém: podle všeho je jediný volný termín týden, kdy máme školní akademii = lehce nevhodné.
  • Další nápady: zatím mě nic nenapadlo... Nejlepší by pro mě byla nějaká fara, jak jezdíme s oddílem, ale to by byl potřeba ještě někdo do kuchyně.

Co to pro mě vlastně všechno znamená:

  • Sehnat si lidi.
  • Zajistit ubytování podle mých finančních představ.
  • Vymyslet program na 5 dnů.
  • Vymyslet 15 suplovaných hodin, když tu nebudu
  • ...prostě víc práce...

Co z toho plyne?

Kdo máte v květnu nebo červnu volno? Nechcete jet se mnou na ŠVP? :)

1 komentář:

Dan K. řekl(a)...

zkus toto http://www.podmitrov.cz/