pondělí 13. února 2012

Víkendové cestování

(Řekla jsem si, že fakt chci psát průběžně, tak jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží :))

O víkendu jsem měla veselé cestování.

V pátek z Brna do Olomouce. Běžný spoj ze Zvonařky. Prostě na pohodu.
Akorát jsem naschvál jela o něco dřív, abych mohla navštívit "Jarabákov" (mají otevřelo jenom ve všední dny). Dojdu na místo určení, kde na mě čeká cedulka "z důvodu nemoci zavřeno". Fakt mě to nepotěšilo... Tak jsem alespoň vyzkoušela prima kavárnu o kousek vedle :) A dokonce jsem ani nezapomněla vzít do Olomouce foťák! Jenom kdyby nebyla taková zima a sluníčko bylo výš...

V neděli ráno jsem vyrazila s RegioJet do Prahy. Prostě mě zajímalo, jak Student Agency zvládá vlaky. Bylo to velice příjemné cestování! Vlaky mám raději než autobusy... Co mě velmi překvapilo byl fakt, že vůbec nekontrolují, jestli máte jízdenku nebo ne. Akorát kdybych si nezapamatovala, kde mám přesně sedět, tak by to bylo celkem blbý. A naštvali mě! Ve vlaku totiž diskriminují nekafaře! Zadarmo vám nabídnou 4 kávy, mají 4 snídaňové menu, ale pouze s kafem... (Ani jim to nemůžu ohodnotit na netu.) Kam jsme se to jako dopracovali?!? (Ale ten čaj na 10 Kč byl luxusní :)) Závěr je jasný - kéž by jezdili i z Brna!

V neděli večer z Prahy do Brna. Pochopitelně busem Student Agency. Obvyklá nabídka i pro nekafaře a navíc jsem se těšila, že si pustím film a budu relaxovat. Houby s octem! Selhal systém, takže úžasné "fun and relax" nejelo, tak jsem se musela "obětovat" a číst si Harryho a spát :)

P.S.: Náhled do cen MHD, které jsem projezdila za neděli:
Olomouc: 14 Kč
Praha: 24 Kč (2x)
Brno: 19,50 Kč

Žádné komentáře: