úterý 20. března 2012

MoČAk

Káťa už něco psala, ale to byla prostě totálně luxusní akce, kterou snad nejde ani pořádně popsat... Skoro bych to zařadila do sekce: "Kdo nezažil, nepochopí!" :)
O co se vlastně jednalo? Řekla bych to asi takto: stařší skautští vedoucí uspořádali víkend pro mladší skautské vedoucí :)

Sled větších událostí než je jídlo:
  • Páteční odjezd s bonusem - řešením klíčů od klubovny :)
  • Noční hra "Born to be leader 2112". I ta příprava s Glumem a Jarkou stála za to. Já jsem s výsledkem celkem spokojená.
  • Čas uložení ke spánku: 03:27 (nebo tak nějak :)).
  • Dopolední Kytice a objevení houpačky v podobě zavěšené lavičky na stromě nad rybníkem :)
  • Příjemné odpoledne strávené na sluníčku. Knížka, vykládání, Time´s up a hlavně přátelé...
  • Sobotní večerní krasojízda :) Já vlastně ani nevím, co se na začátku dělo... Dixit, těstovinové saláty, Ligretto se záchvaty smíchu a paniky, noční houpačka ve čtyřech a vážné noční popo. A taky jedno velké uzavření dveří.
  • Čas uložení ke spánku: 03:14 (nebo tak nějak :)).
  • A neděle? Balení, úklid, ale taky čtení a pospávání na sluníčku! :)
  • Příjemné popo na houpačce těsně před odjezdem.



A celkově?

  • Dva velice slunečné a teplé dny, které přinesly opálené rukávy :)
  • Totálně odpočinkový víkend, který jsou potřebovala jako sůl. Vůbec se mi nechtělo vracet!
  • Spousta smíchu a radosti.
  • A hlavně povykládání a čas strávený s lidmi, které mám ráda...

Lidi, moc děkuju! Bez vás by to nebylo...

Žádné komentáře: