pátek 18. května 2012

"A paní učitelko?"

Už sedm hodin jsem tuto otázku neslyšela... To je blaho! Neboli: před sedmi hodinami jsem se vrátila ze ŠVP a po pěti dnech odevzdala všechny děti.

Nakonec to nebylo tak strašné, jak jsem se bála.
Pár rozdílů oproti skautské výpravě:
  • Děti se neumí navzájem poslouchat a neudrží pozornost.
  • Jsou to strašný frfně na jídlo! To jsem ještě nezažila. A fakt nechápu, jak někdo může nejíst ovoce a zeleninu.
  • Průměrně ve 21:45 byl všude hrobový klid.
  • V 07:30 jsme drtivou většinu dětí opravdu budily! To jsem na výpravě snad v životě nezažila...

A mám super hlášku od jedné žačky mé páté třídy. Byli jsme na výletě na Zubštejně, vysvětluju něco relativně jednoduchého a Lucka prohlásí: "Paní učitelko, jak to děláte, že jste tak strašně chytrá? To já nikdy nebudu..." Fakt mě to pobavilo :) Zvlášť, když si vzpomenu na fyziku :)

Ještě mám jeden pozitivní postřeh. Měla jsem super parťáka! Prostě to všechno klapalo, nemuselo být žádné velké domlouvání, nic! Přišlo mi to jako sehraná dvojka. Tak uvidíme, jak to bude pokračovat v létě :)

Žádné komentáře: