čtvrtek 21. června 2012

451 stupňů Fahrenheita

...teplota při níž se papír vznítí a hoří... (Ray Bradbury)
A k tomu motto:
"Dají-li vám nalinkovaný papír, piště napříč." (Juan Ramón Jimenéz)

Prostě jsem o víkendu přečetla knížku, na kterou jsem se chystala 8 let.
To bylo tak...
Před osmi lety jsme s Baruli byly účastnice ČLK Rozrazil. Druhý víkend kurzu končil velkou hrou, která vycházela z příběhu knihy 451 stupňů Fahrenheita od Raye Bradburyho. Od té doby jsem se chystala, že si to přečtu. Došlo na to až teď.
Bylo to silný! Pocity ze hry se mi i po těch osmi letech plně vybavily, jak jsem postupně knížku četla. Naprosto jsem Guyův strach z Ohaře cítila, protože jsem si ho taky zažila! Já jsem tu knížku před osmi lety prožila...
Výsledek? Zážitkové hry mají smysl a knihu (asi není moc tlustá - já to nevím, protože jsem ji četla v elektronické podobě :)) vřele doporučuji!

A já? Jdu teď otočit zápisník, abych do něho nepsala na výšku jako všichni ostatní ;)

Žádné komentáře: