sobota 2. června 2012

Pokoj

Můj pokoj u našich byl jednoznačně originální. Kdybych ho měla popsat, tak by to vypadalo asi takto:
přeplněný, barevný, hravý, místy infantilní, prostě šílený

Když jsem se stěhovala a začínala a čistým štítem, tak jsem si říkala, že konečně můj pokoj může vypadat normálně jako běžného dospělého člověka.
Jeho vývoj vypadal asi takto (nábytek neberu):
  1. Obrázek, který byl namalován speciální pro mě. Zatím dobrý.
  2. Mušle z Oikosu 2011. Už to začíná ujíždět.
  3. Rám s fotografiemi tee-pee. To úplně normální není, ale pořád se to drží v mezích slušnosti.
  4. Pověšen skautský šátek ke 100 letům skautingu. Dost nezvyklé.
  5. Barevné vystříhané kytky na oknech. Začínám ujíždět ve velkém.
  6. Velká fotografie po dědovi (podle Ferdy depresivní). Zase jednou něco normálního.
  7. Pověšena velká síť, na které je zatím Vodník z Močaku, spousta origami jeřábů, přání k svátku a program z představení Rychlých šípů. Ujetost dokonána.
Kdybych měla popsat svůj pokoj, tak by to vypadalo asi takto:
přeplněný, barevný, hravý, místy infantilní, prostě šílený

Asi mi to tak vyhovuje :) Už jsem se smířila s faktem, že normální pokoj jako běžný dospělý člověk mít nebudu a jsem vlastně spokojená :)

Žádné komentáře: