úterý 7. srpna 2012

Pět nepřipravených

Skautské heslo? Buď připraven!
Přesto se včera sešlo pět nepřipravených skautů :)
Minimálně od neděle hlásili, že v pondělí odpoledne a večer budou přes ČR přecházet bouřky. Večer jsme se sešli, popíjeli, plánovali, diskutovali a během toho začalo co? No přece pršet! Tak jsem seděli a plánovali dál. Déšť, ale nepřestával... Kolik nás asi mělo deštník? Ani jeden! :)
Náhodou to bylo super! Asi tak po 17-ti metrech jsem byla mokrá až na kost. Pak už je to člověku vlastně celkem jedno :) Náhodou to byl super zážitek! Už dlouho jsem takto nezmokla. A hlavně nikdy ne v centru města! Na Kobližné byl proud vody nad kotníky. To samé u Tomáška. Tam navíc foukal fakt hustej vítr! Stromy se kroutily snad na všechny strany, voda v bazénu tryskala tak pod úhlem 45°, kombinace větru a deště zajistila jehličkovou masáž obličeje a navíc jsem zjistila, že takové to chození za větru jako v amerických filmech fakt funguje :)
Doma jsem vyždímala tričko a kalhoty, dala sušit všechno, co jsem měla na sobě a vlezla do teplé sprchy (fakt jsem netušila, že něco takového mě ten den potká).
Jediné, co mě na takovýchto situacích štve je fakt, že mi navlhne peněženka, zápisník a prostě všechno v tašce. Marnost.

Žádné komentáře: