pátek 14. prosince 2012

14.12., Anna a auto

Adventní kalendář:
"Každá správná úča ví, že když si přes noc zapomene něco ve třídě, uklízečka jí to určitě vyhodí."
Povětšinou pravda :) Proto se tam snažím opravdu nic nenechávat...

Viděla jsem Annu Kareninu! Vlastně se mi to líbilo. Ale Mirka Spáčilová měla pravdu. Výprava je sice velice zajímavá, ale do konce filmu se okouká. Alespoň mně se to stalo... Jinak fajn :) Keira ani Jude nezklamali, ale favoritem pro mě byl zrzavý Kosťa :)
Teď už jenom Hobit a Bídníci a budu spokojená :)

Řídila jsem auto. Sice jenom kousíček, ale mě to fakt prostě baví :) Dokonce se mi podařilo u nás před domem naprosto ukázkově zaparkovat! Vzhledem k tomu, že tento způsob parkování nemám ráda a ještě ke všemu jsou udělané "bariéry" ze sněhu, tak mě to fakt potěšilo :)

Žádné komentáře: