úterý 18. prosince 2012

18.12., dárky a hranice?

Adventní kalendář:
"Každá správná úča má pochopení pro případné omluvy typu "úkol mi snědl pes, zatímco jsem bojoval s predátorem" a vede si rubriku těch nejzajímavějších."
Ráda bych. Bohužel děti nejsou tak kreativní...

Šla jsem na jisto pro jeden typ vánočního dárku. Došla jsem na místo a čekala mě čára přes rozpočet. Ale v pozitivním slova smyslu :) Stálo mě to jenom pět telefonátů a dostala jsem za odměnu dvě A4 :)

Sraz s holkama ve městě. Bylo příjemně teplo, pohodová atmosféra. Vyzkoušela jsem 3 zahřívací nápoje :) Že by to byla hranice?

P.S. pro Ferdo-Mikuláše: Pan kolega dneska došel do kabinetu a prohlásil něco v tomto duchu: "Mám další moudro pro učitele. Nemažte si ruce krémem, když chcete psát křídou! Hlavně barevná pak fakt nejde umýt..."

Žádné komentáře: