sobota 22. prosince 2012

21.12., hrneček a touha

Adventní kalendář:
"Každá správná úča miluje každého z rodičů, jako miluje jejich potomka a trpělivě jim vysvětluje, že za špatné známky nemůžou kantoři, ale lajdáctví milovaného pachol...potomka."
Jak taky jinak :)

Ve škole jsme měli třídní besídku. Dostala jsem několikero dárečků. Jeden ovšem vede. Je jím hrneček, který namaloval jeden můj žáček. Je na něm můj oblíbený citát a skautská lilie :) Fakt mě to dojalo!
Taky jsem ale darovala. Ve třídě by to bylo normální, ale musela jsem dát i jedno PF neplánovaně mimo třídu. Pro tu zkratku "Pro štěstí". Zvláštní, jak kus papíru dokáže člověku změnit náladu...

Taky mě ale posedla touha!
Jednomu člověku vrazit a naplno mu říct, co si myslím. Jednoho člověka obejmout a nepustit.
Oboum jsem odolala, i když mám chuť to ze sebe naplno vyřvat. Ale není to vhodné...

Žádné komentáře: