středa 5. prosince 2012

2.12., Bídníci, střediskový sněm a žena

Adventní kalendář:
"Každá správná úča ví, že její děti ji mají v hloubi duše rády, i když nenosí úkoly/ omluvenky/ přezůvky/ pomůcky."
Snad tomu tak opravdu je...

Na oběd jsem byla u našich. Mimo jiné mi sestra pustila pár ukázek z Bídníků, kteří budou mít premiéru v lednu. Hugh Jackman v roli Jean Valjeana a Russell Crowe jako Javert. Těším se jak malý děcko! 



Odpoledne jsme měli střediskový sněm. Ukázka demokracie v praxi. A to byl ještě slabý odvar proti Valnému sněmu. Závěr je takový, že s Glumem teď tvoříme vedení střediska... Tak jsem zvědavá, co se pro mě za tím skrývá :)

A jako správná žena jsem v jednu chvíli musela zvládat 3 věci naráz, což byl celkem hukot. Sledovat průběh sněmu, konzultovat vánoční výpravu a chatovat kvůli Oikosu. Fakt bomba.

Žádné komentáře: